Lista członków Gildii

 (historyczna, w ostatniej wersji z serwera GOL)

 

1.Wódz  i założyciel Gildii, Iarwain Kaptur Ben-Adar (Wielki Mistrz i Potomek Moradina, Wódz Naczelny). Miszcz (nie mylić z mistrzem) płatnerstwa, znaczy 400 w kuciu broni i 400 w kuciu pancerzy, chociaż ubolewam, że tylko 400 pkt na maxa jest, bo zdałoby się lepsze zbroje i broń robić. Zapędy mam wyraźne na zabawki gnomów i krasnoludzkie kobiety z pięknie utrefionymi brodami - jakby inne miały brody to hum hum czemu nie ale nie mają .

2. Legode von Kaptur Reynolds: Łuczniczka, bardzo kiepsko sama walczy. Potrzebuje kogoś, kto by wziął na siebie część obrażeń, najlepiej wszystkie. Robi strzały (235p) [tak mi się wydaje, ale jeszcze

 

dziś sprawdzę hehe].

3. Aedrielle Khelloth z Kapturów. Zwiadowczyni i łuczniczka. Zna większą część powierzchni kraju i umie dotrzeć do każdego miasta i każdego kupca bławatnego czy krawca. Mistrzyni jubilerstwa (własny warsztat w Brosna). Zdolna uczennica Mistrza Łuku - produkuje najwdzięczniejsze strzały w okolicy i sznurek na patyk ostrugany w kształt luku tez potrafi naciągnąć.

4. Daben Kaptur Zil (Generał Gildii) - zaprawiony w oprawianiu skór z najpopularniejszych zwierząt ( 80 ) , mistrz w wyrobie broni ( 400 ) , potrafi wykopać każdą rudę metalu . W przyszłości zamierza zostać jeszcze mistrzem oprawiania skór. Wprawny w posłowaniu i zabijaniu wrogów Gildii.

5. Zelos Kaptur Czarny - średnio biegły w obrabianiu skór (ok. 85 pkt.) potrafię zrobić hardened large jedna z najbardziej potrzebnych do szycia,
130 pkt. w umiejętności szycia, 25 pkt. w tinkering(gnomie zabawki), 38 pkt. kucie broni, 102 pkt wytapianie, 200 pkt wydobywanie, 3 pkt zbroje.

6. Male Storm - podróżnik.. jest dobrym, przystojnym () wojownikiem... lubi pomagać młodym ale jeśli ktoś odnosi sie bezczelnie to albo zostanie poturbowany albo zginie (odnosi się do wszystkich!) Nie jest narazie najsilniejszy ale w drużynie radzi sobie bardzo dobrze...

7. Akhimis Kaptur Willian (Mistrz Gildii)- średnio zaawansowany w sztuce wyrobu strzał - 236 pkt (zatrute strzały) fatalnie wolno się rozwija bo zwykle nie ma kasy na współczynniki/detale, które niestety trzeba kupować w olbrzymich ilościach; średnio zaawansowany w 'garbarstwie' cirka 80 pkt (wszystkie popularne skory), w krawiectwie ok. 230.

8. Ungarn Kaptur, Sójeczką zwany. Mistrz kowalski w kuciu broni. Biegły jubiler - 363 punkty umiejętności w tej dziedzinie. Potrafię wytwarzać strzały i bełty przebijające (piercing). Zamierzam rozwinąć kunszt tinkeringu. Skarbnik Gildii.

9. Thrain Kaptur Saphireslinger - prawie mistrz kucia broni - 396 pkt (jakoś nie mogę się zebrać aby dorobić te 4 pkt ) Mistrz w wyrobie luków i kusz - 210 pkt (nie wiem czemu tylko tyle, ale żadne nowe luki czy kusze mi się już nie pojawiają, wiec wnioskuje ze to koniec). Aktualnie kształcę się w jubilerstwie - 266 pkt. Oprócz tego potrafię wydobywać każda rude jaki i kamienie (200 pkt), przetapiać wszystkie rudy (200 pkt) oraz obrabiać wszystkie dostępne kamienie (200 pkt). Zacząłem także naukę w oprawianiu skór ale tu jestem wielce niedoświadczony (14 pkt ).

10. Rapentin Kaptur Nestus (Mistrz Gildii) - Paladyn w słuzbie Tyra, prawa i sprawiedliwości. Jest szcześliwy, bo ma dwa domy: Strażnicę paladyńską i Siedzibę "Kapturów". Mistrz w wyrobie (kuciu) broni - 400 pkt i mistrz jubilerstwa (tak w zakresie pierścieni, jak i amuletów - 400 pkt), potrafiący wykopać każdą rudę i kamień szlachetny ze skały (200 pkt), przetopić je (200 pkt) oraz obrobić idealnie nawet diamenty - 200 pkt, który zna się co nieco na wyprawianiu i obróbce popularnych skór zwierzęcych (78 pkt) i trochę więcej niż trochę, na kuciu zbroi (268 pkt). Brak planów co do dalszego kształcenia w rzemiośle - obecne umiejętności są chyba i tak wystarczające (tak myślę).

11. Laura Kaptur Desifer, elfia kapłanka Corelliona Larethiana. Całe swoje życie poświęciła na próbie utrzymania równowagi pomiedzy światłem a ciemnością. Nienawidzi wszelkich wynaturzeń, takich jak nieumarli. Prawa i odważna, nie toleruje chaosu i przemocy. Do swoich boskich mocy sięga jedynie w ostateczności w obronie siebie i swoich przyjaciół. Poświeciła się leczeniu i ratowaniu innych, dzięki mocy ofiarowanej przez Gileana jest wstanie uleczyć niemal każdą chorobe. Sama jednak, oprócz kapłańskich zdolności nie wyróżnia się niczym specjalnym. Przystąpienie do Gildii dało jej szanse nauczenia się czegoś nowego.

12. Lorien Kaptur Asen (Generał Gildii)- wojowniczka, wyrabia broń na srednim poziomie, poszukiwaczka przygod. Z chęcia pomaga słabszym a w szczególności przyjaciołom. Często na swej drodze napotyka silniejsze złe postacie co zazwyczaj kończy sie dla niej tragicznie.

13. Moril-Elf wojownik poszukwiacz przygód często pomaga słabszym.Stanie zawsze w obronie swojej gildi.Wyrabia broń amunicje i troszke szyje.Jest błyskotliwy i miły.Ma duże poczucie humoru i gdy ktoś potrzebuje pomocy nigdy nieodmówi.

14. Mortimer Kaptur Saphireslinger - krasnolud-czarownik. Aktualnie to raczej slaby rzemieslnik. Szkoli sie w wyrobie strzal i bełtow, a takze, w przyszlosci, wyrobie lukow i kusz.

15. Bison Kaptur Łyrecki - wysoki, zawsze w kapturze (hehe), nie boi sie niczego nawet smierci, jedni mowia ze jest odwazny, a niektorzy ze poprostu glupi. Pod nutka wesolosci skrywa sie jego mrocna natura, z ktora nieustannie walczy. Przez wiekszosc czasu nad nia panuje, ale jezeli zaczyna przegrywac udaje sie do lasu na kontemplacje. Poszukuje kogos kto mu pomoze. Jest rowniez srednio zaawansowanym kowalem. Powoli uczy sie robic luki i birzuterie. W przyszlosci ma zamiar nauczyc sie obrabiania skor.

16. Jenee Kaptur Swift - zajmuje sie wyrabianiem broni (330 skila) i przetapianiem i gornictwem (200/200)estem Wojownikiem narazie kiepsiego poziomu poniewaz chce sie pocieszyc zabawkami ktore robie i najspieszzniej mi tylko do 15 lvl ... reszta sama przyjdzie . Gram nie dla doswiadczenia ale dla zabawy i fajnych umiejetnosci ktorych na singlu nie ma. Janee jest blondynką o zgrabnym ciele, wspaniałych nogach i .... (jak ktoś nie wie to niech sie przypatrzy).

17. Legion Kaptur - Czarownik, biegle poslugujacy sie swoja magia szczegulnie w starciu z czerwonymi antykami, rzemieslnik z niego zaden wiec trudnik sie w przynoszeniu skladnikow. Zawsze sluzy pomoca, chyba ze trzeba wykonac cos strasznie nudnego i samemu.

 

No i  oczywiście, aczkolwiek tego już na dawnym Forum GOLa nie było:

 

18. Gonar Kaptur – krasnoludzki wojownik, zajmujący się kuciem złotych zbroi, mającący zamiar zająć się robieniem przydatnych zabawek, a także tepieniem Pain’ów. Podobno łatwo go zdenerwować, a gdy się z nim zadrze, to nie odpuści.

 

19. Linda Kaptur Fryer   - nie nadesłała opisu

 

20. Xelos Iterion  - nie nadesłał opisu

 

21. Verdinn Kaptur Dion  - nie nadesłał opisu

 

22. Thokk Kaptur  - nie nadesłał opisu

 

i jak się wydaje, ale pewien nie jestem, był między nami również Quasimodo Ben-Adar. Mam świadomość, że przyjęliśmy chyba jeszcze jakieś 1-2 osoby, ale grały tak krótko chyba, że umknęły z mojej pamięci. Jak ktoś ma uwagi, to proszę mi nadsyłać.

 

 

                Opracował: Rapentin Kaptur Nestus